#اجازه_نمیدهیم

ذره ای عجز را در این میهن / ما اجازه نمی دهیم اصلا

#اجازه_نمیدهیم

ذره ای عجز را در این میهن / ما اجازه نمی دهیم اصلا

#اجازه_نمیدهیم

جنبش مردمی حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی(مشهدمقدس) بعد از فرمان مقام معظم رهبری در خصوص اجازه ندادن به زیاده خواهی ها و ویژه انگاری های 1+5 و بالاخص آمریکا شروع به فعالیت نموده است.

* * *
رهبر انقلاب اسلامی در دانشگاه امام حسین علیه‌السلام(30اردیبهشت 94):
"حالا در همین مذاکرات باز حرفهای تازه‌ای میزنند. [مثلا] بازرسی‌ها، گفتیم که اجازه نمیدهیم از هیچ‌یک از مراکز نظامی هیچ بازرسی‌ای از سوی بیگانگان صورت بگیرد. میگویند بایستی ما بیاییم با دانشمندان شما مصاحبه کنیم یعنی در واقع بازجویی کنیم. من اجازه نمیدهم بیگانگان بیایند با دانشمندان ما، با فرزندان برجسته و عزیز ملّت ایران بخواهند بنشینند حرف بزنند."

بایگانی
پیوندها

این بیانیه در انتهای اجتماع دهها هزار نفر از مردم مشهد در روز هفتم خرداد ماه 1394 در محل میدان شهدای مشهدمقدس قرائت و با تکبیر حاضران موردتایید قرار گرفت.


***


بسم الله الرحمن الرحیم

یا ایها الذین آمنوا ان تنصروالله ینصرکم و یثبت اقدامکم

سوره محمد(ص)آیه 7

 

آمریکای جهانخوار باید بداند که ملت عزیز و خمینی (ره) تا نابودی کامل منافعش او را راحت نخواهد گذاشت و تا قطع هردو دست آن ، به مبارزه خدایی خود ادامه خواهند داد .

حضرت امام خمینی (ره)


 

مهم ترین قلم امر به معروف و نهی از منکر عبارت است از امر به بزرگ ترین معروفها و نهی از بزرگ ترین منکرها. بزرگ ترین معروفها در درجه ی اوّل عبارت است از ایجاد نظام اسلامی و حفظ نظام اسلامی؛ این امر به معروف است

حضرت امام خامنه ای ( مد ظله العالی)

 

درخشش نور انقلاب اسلامی ایران در عصر سقوط فکری و اخلاقی جهان بیانگر پایان حکمرانی شیطان و اذناب پلید او بالاخص آمریکای جهانخوار در پهنه کره خاکی است . این مهم مصداق تحقق آیه شریفه و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم وارثین بوده و حکایت از برقراری حاکمیت توحید و وراثت زمین برای صالحان و عابدان است .


انقلاب اسلامی به برکت انفاس قدسیه حضرت امام روح الله (ره) و علمداری نایب بر حقش حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و بصیرت و آگاهی ملت غیور ایران اسلامی پرچمدار استکبار ستیزی ، نفی سلطه و زیاده خواهی های فراعنه زمان و در راس آنها آمریکای جهانخوار گردیده و همواره فریادگر آزادی و عزت تمامی مستضعفان جهان بوده است.


مردم غیور و شهیدپرور مشهد در راستای اجرای اوامر ولایت مطلقه فقیه و در چارچوب تاکید بر خطوط قرمر مذاکرات و مقابله با هرگونه زیاده خواهی و ویژه انگاری کشور های مذاکره کننده و در راس آن دولت ایالات متحده آمریکا در اجتماع عظیم خویش بر موارد ذیل تاکید دارند:

1-   دولت آمریکا سردمدار ظلم و جنایت و بد عهدی در تاریخ حیات بشری است . این دولت بشریت را به مثابه برده ای در چارچوب خدمت به خود و ولد نامشروعش اسراییل خبیث میداند. لذا بر اساس فرموده امام راحل عزیزمان که  " اگر آنها بخواهند در برابر دین ما بایستند در برابر تمام دنیای آنها خواهیم ایستاد " ملت غیرتمند ایران اسلامی اعلام میدارد، پرچم استکبار ستیزی و مبارزه با آمریکا را بلند کرده و تا نابودی کامل این دولت در اهتزاز نگه خواهد داشت .

2-   ملت غیور ایران اسلامی با نثار خون فرزندان برومند خود و در راستای تحقق حاکمیت توحید و اوامر مقام عظمای ولایت و عزت و غیرت و سربلندی خویش، بر حفظ این عزت و سربلندی تاکید نموده و اعلام میداریم هیچگاه اجازه نخواهیم داد دشمنان اسلام خدشه ای بر این عزت و غرور اسلامی ایرانیمان وارد آورند.

3-   ملت بصیر و آگاه مشهد مقدس و سراسر ایران اسلامی با رصد لحظه به لحظه و موشکافانه مذاکرات هسته ای ضمن تاکید بر رعایت خطوط قرمز تعیین گردیده توسط مقام معظم رهبری توسط تیم مذاکره کننده کشورمان ، اعلام میدارد ملت ایران هیچگاه به بهانه تحریم و فشار اقتصادی حاضر نخواهند بود مذاکره زیر شبه تهدید و تحقیر و پذیرش زیاده خواهی و محدودیت های بی ضابطه را به بهانه رفع تحریم تحمل نماید و قطعا ادامه چنین رویکرد ظالمانه ای از سوی 5+1 را برنخواهد تافت

4-   مردم غیور ایران اسلامی در طول تاریخ 36 ساله عمر انقلاب اسلامی ، محور اساسی مبارزات ، فعالیت ها و اقدامات خویش را همواره پیروی از ولایت مطلقه فقیه دانسته و بر این باور است تنها راه مقابله با آسیب ها و تهدیدات دنیوی و اخروی پشتیبانی از این نهاد مقدس است. لذا اعلام میداریم که تا آخرین قطره خون و تحقق کامل حاکمیت توحید و استقرار دولت کریمه حضرت حجت بن الحسن العسگری ( ارواحناله الفدا) بر این طریق عاشورایی استوار خواهیم ماند . ان شاالله

5-   در این اجتماع عظیم ضمن اعلام حمایت از فعالیت های تیم مذاکره کننده کشورمان و اعتماد به فرزندان انقلاب اعلام میداریم که با علم بر بد عهدی و خدعه ها و نیرنگ های کشور های 5+1 بالاخص آمریکا به این مذاکرات خوش بین نبوده و در عین حال آنرا تجربه بسیار ذی قیمت در راستای بی نتیجه بودن مذاکره با شیطان میدانیم و از دولت محترم میخواهیم در ادامه فرصت ویژه خدمت رسانی به ملت شریف ایران ، رویکرد پیروزی در این جنگ تمام عیار اقتصادی را از جبهه سیاست خارجه به عرصه اقتاد مقاومتی تغییر داده و با بهره گیری از توان و ظرفیت و استعداد جوانان کشور  این سرمایه های گرانقدر انسانی به سمت تحقق یک اقتاد قدرتمند و پویا حرکت نماید .

 

 

در پایان ضمن قدردانی از حضور گرانقدر مردم شریف مشهد مقدس و تبریک میلاد شریف حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف همگان را به حضور در راهپیمایی منتظران ظهور دعوت مینماید .

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

جنبش مردمی حفاظت از منافع ملی ایران اسلامی(مشهدمقدس)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی